X

חיפוש ספקי שירות באתר מפיק:

סדנת Google Analytics לאנשי שיווק

סדנת גוגל אנליטיקס בת שני מפגשים, המיועדת למנהלי שיווק ומנהלי מותג, תתחיל בהיכרות מעמיקה עם הדוחות ותמשיך עם ניתוחם ובעיקר עם התובנות המופקות ותרגומן לפרקטיקה ולקידום השיווק בחברה.
מפגש שני
מדדים משניים (secondary dimensions)
פילטרים, סגמנטים ושימושים נפוצים
עבודה עם ביג דאטה ומערכות משלימות לגוגל אנליטיקס
פערים בין גוגל אנליטיקס לגוגל אדוורדס ומשמעותם
בניית פאנלים בצורה נכונה והכל על הגדרה נכונה של גולים
הצגת נתונים בפני המחלקות השונות בארגון
תרגום נתונים ליעדים עסקיים

מקום הארוע מכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי, רחוב בית שמאי 10, תל אביב
תאריך 09/27/2017
שם המארגן סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל שיווק, איגוד השיווק הישראלי