X

חיפוש ספקי שירות באתר מפיק:

הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי

מאת: מערכת מפיק / 16.01.2018 / 10:22

הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי מתקיים היום (16.1) בביתן 2 של מרכז הירידים בתל אביב. הכנס הפך בשנים האחרונות למותג ומסורת והאירוע המרכזי של עולם השיווק הישראלי. בכל שנה מנסה הכנס לעלות שאלות שיווקיות רלוונטיות ועדכניות לשיח בשוק השיווק בארץ. הכנס מארח את מיטב אנשי השיווק בענף וכמו כן בכירי המשק והכלכלה . כבכול שנה במהלך הכנס מתקיים טקס איש השיווק של השנה הנבחר על ידי מצטייני הענף בשנה החולפת.

איגוד השיווק הישראלי הוקם בשנת 1961 בשם "איגוד המפרסמים בישראל" על מנת לשמש כגוף שיוביל ויקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי ולשרת את צרכי חברי האיגוד בעולם ניהול השיווק ולייצג אותם בפני בעלי העניין השונים.

השנה יעמוד הכנס בסימן Game Changers וינסה לנבא את התמורות שיתרחשו השנה ובשנים הקרובות בתחום השיווקי בארץ ובעולם.

(תמונה: כנס השיווק לשנת 2017)

הכנס יתקיים במתכונת של שתי מליאות, בוקר וצהריים, בהן יארח את בכירי אנשי השיווק. מבין הנואמים השנה במליאת הבוקר: תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, אביגיל פוזנר, ראש מחלקת תכנון אסטרטגי ב Google בהרצאה "It's fundamental, Baby: Humanizing Digital", קרן אליעזר, חוקרת סייבר באוניברסיטת תל אביב בהרצאה "לחשוב כמו האקר", ערן גפן מייסד חברת Gefenteam בהרצאה ה game changers שלי ועוד.

בין ההרצאות והאירועים של מליאת הצהריים: פאנל אחד על אחד של העיתונאי ומייסד The Marker וסגן מו"ל "הארץ", גיא רולינק עם העיתונאי והפעיל הפוליטי, אלדד יניב בנושא: "האם אכן game changer", אלונה בר און, יו"ר ומנכ"ל גלובס בהרצאה: "עיתון ב 2018, אבולוציה, רבולוציה או more of the same.

במהלך מליאת הצהריים יערך טקס איש השיווק לשנת 2018 בו יוכרזו אנשי השיווק המצטיינים של השנה החולפת וכן ת/יוכרז איש/ת השיווק של השנה.

הכנס השנתי של ארגון השיווק הישראלי Game Changers 2018, 16.1.18, ביתן 2 מרכז הירידים בתל אביב, לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן